Har har ni par nr 2


Vad tycker ni om mina nya stövlar?


Var dom andra snyggare kanske?

Ja, som jag sa till Beate som hjälpte mig idag, och som var med från start när jag la undan de första stövlarna, ''det var kanske meningen att dom skulle gå sönder''. Jag tror inte alltid på ödet, inte heller på horoskop.. Men när jag kommer hem med snygga stövlar som jag väntat på i evigheter, och så säger mamma att dom inte kommer vara varma alls, sen går dom sönder och när jag kommer hem med par nr 2 och berättar att de är fodrade, då blir hon överlycklig. Och där med är jag också lycklig. Dom är trots allt snygga, dom jag har nu också. Vi ska nog komma överrens, haha!

Annars - dagen som varit! Jag har hunnit färga håret, varit ute och gått en längre promenad på eftermiddagen och så har det även varit balett. Hann även träffa Niclas en stund. Och efter baletten gjorde mamma smoothie till mig! Mums! Och jag har bokat tid med Second Hand, så på fredag kommer dom och hämtar mina kassar. De sa att det inte spelade någon roll hur stort eller litet det man ville få kört var, och tur det.. Fyra kassar kanske låter lätt att cykla med, men när de väger bly för att de är fulla av böcker och kläder, då är det inte någon baggis.. Men det har jag löst!
Men nu är det sängen som gäller, och det bums! Jag som har bestämt att datorn ska vara av vid 21.00 och att jag ska blunda senast 22.00.. Ja, man kan väl inte alltid följa regler.. Inte ens sina egna.
Godnatt på er! Hörs imorgon!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin