Hard work work

Hej!

Hann inte någon uppdatering i morses, men nu är jag här en kort stund. Praktiken idag gick bra och nu är jag hemma och vilar upp mig lite, ska snart iväg och jobba i 2,5 timme! Jag är lite trött efter praktiken och inte jättepeppad på att jobba, men jag vet att när jag väl kommer dit så går allting på ett kick. Jag kan ju vad jag ska göra i sömnen i alla fall, vilket är otroligt skönt! Ingen nybörjare..

Jag har inga planer för kvällen, förutom kanske en kvällspromenad.. Vi får se vad kvällen bjuder på och hur trött jag är efter jobbet.

Nu ska jag ifrån datorn och peppa mig lite, byta om och kanske koka mig lite te för jag är rätt frusen av mig.. Det beror väl mest på att jag är trött, men jag ska allt vakna till nu så jag kan prestera bra!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin