Ingen bloggenergi idag inte

Hej!

Jag har inte haft orken att sitta här idag, och det får jag lov att säga - är fortfarande sjuk. Febern har jag inte känt av så mycket idag, däremot är jag otroligt hes.

Jag har i alla fall varit ute på två kortare promenader idag. En själv och en med Disa, så jag har fått lite frisk luft. Och så har jag postat adaptern till pappa, så det är gjort mamma, om du läser bloggen idag! :) Det är kul förresten, när ens föräldrar följer ens blogg lite då och då. Ibland har mamma kommit hem och så har jag börjat berätta hur dagen har varit och så säger hon mitt i allt ''jag har redan läst det där på din blogg''.. :) Praktiskt, men allt skriver jag inte på bloggen, så vi har allt saker vi fortfarande kan prata om som hon inte hinner läsa här först!
Pappa vet jag inte hur ofta han läser min blogg, men läser den gör han allt! Även Krister. De kanske läser den ihop?

I alla fall - idag. Jag har rensat lite och håller fortfarande på.. Har lyckats hämta upp några lådor med saker, mest skräp, från källaren, så jag har haft lite att pyssla med idag.. Ska återgå till sista lådan snart, bara avsluta här.

Det blir ingen dans ikväll heller för mig. Känns lite trist, men det är ingen idé att åka ner och bara sitta vid sidan av.. Det är inte jättekul att sitta vid sidan av och inte få vara med och dansa.. Och hur smart är det att sitta där sjuk? Visserligen är jag inte jättesjuk längre, ingen har blivit sjuk här hemma än, men det är nog bäst att stanna hemma.

Nu ska jag återgå till sista lådan, sen ska jag mysa framför tv:n med lite te tror jag!
Ha en bra dag så hörs vi imorgon, för jag tror inte jag kommer orka blogga mer idag.. Men jag lovar er uppdateringar imorgon, för jag har tagit kort på lite som jag har slängt, men som är minnen för mig.. Så jag ville bevara det på kameran, och då kan jag ju samtidigt visa er lite vad jag pysslade med, samlade på etc. när jag var liten. Men mer om det imorgon!


Postat av: Debbie

Inte riktigt bestämt mig ännu ;)

2008-11-12 @ 16:31:35
URL: http://dendardebbie.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin