Jag behåller det blonda ett tag till

Och sist men inte minst, jag färgade håret igår! Jag har ju varit blond i två månader nu ungefär och jag trivs rätt bra! :) Visst blir jag sugen på en brun nyans när jag ser reklamer om nya chokladbruna färger, men det är väl meningen med reklam? Men det var samma när jag var brunhårig, då ville jag vara blond! Jag ska allt behålla det blonda ett tag till för jag trivs och sen ser det ju inte så bra ut och man byter hårfärg titt som tätt - och framför allt så är det ju inte alls bra för håret!

Nu ska jag förflytta mig till tv:n igen och se om det går något bra.. Jag tar med mig mammas laptop så kanske jag uppdaterar från soffan istället, skönare att ligga där än att sitta på en stol.. Jag känner mig lite yr eftersom jag inte får i mig så mycket, det finns inte mycket som mättar som man dricker om man säger så.. Men nu kom jag och tänka på varma koppen - jag tror vi har kvar några!

Hoppas ni mår bättre än jag gör, och ha en bra dag!
Och jag måste verkligen krya på mig nu.. Andra veckan jag är sjuk nu och jag missar jobbet idag liksom förra torsdagen.. Hoppas bara jag är frisk på lördag för jag vill jobba!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin