Jag blev hemma idag

Godmorgon!

Ja, det blev en dag hemma från praktiken idag, för jag låter som en kråka och febern har väl gått ner något, men jag är fortfarande sjuk.. Ska snart ta mig en kopp kaffe och lite frukost, sen ska jag försöka komma ut på en promenad senare, både med och utan Disa, för jag behöver frisk luft och jag behöver ut och röra lite på mig. Man blir rastlös av att bara sitta.. Men jag ska se till att vara så påklädd jag bara kan, så jag inte blir ännu sjukare.

Idag lär jag hinna med bloggen lite mer, det är i alla fall ett plus! :)


Postat av: Dress Like a Princess

Oj vad mycket du jobbar gumman :)

2008-11-11 @ 09:19:42
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

krya på dig :)

2008-11-11 @ 09:29:34
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin