Jag tänker inte acceptera detta

Okej, nu är jag riktigt sur.. Jag pratade med Nelly.com igår om mina pengar, mitt linne och den spårlöst försvunna underklänningen, och de lovade att ringa upp mig, men det gjorde dom aldrig. Visst, ibland kanske större företag har mycket att stå i och det gjorde väl inte så himla mycket att de missade mig för den gången.. Men jag ringde upp dom och pratade lite idag med och berättade att jag blivit lovad att bli uppringd igår och då började hon prata om något möte som hade gjort att de inte hunnit med mig och jag förklarade att det var lugnt.. Men hon lovade, verkligen lovade sa hon, att de skulle ringa mig idag.
Okej, hur länge jobbar folk på Nelly.com? För ingen har ringt mig, än! Och klockan är prick sju nu. Så här sent tror jag inte de jobbar.. Så nu är jag riktigt irriterad.
Jag kommer inte ha tid att ringa upp dom imorgon, men jag ska slänga mig över luren direkt 08.00 på fredag morgon så jag är först fram! Jag tänker inte ge mig förrän jag har mina pengar/mitt linne.. Tycker bara det är så synd att det ska behöva bli så här, och att de säger att jag är betalningsskyldig osv. tills de har varan? Jag förstår det först, men sen att dom slarvade och gjorde mig betalningsskyldig på grund av slarvfel, det känns otroligt fel.. Känner mig orättvist behandlad, men jag tänker inte ge mig!

Hade jag behållt underklänningen jag fick hemskickad hade jag gått plus, för linnet kostade drygt 150:- och plagget jag fick istället kostade 399:-.. Linnet är ej kvar på hemsidan, det var en reavara då, så de har ju mitt linne och håller det tills de får klänningen.. Hade jag behållt den och varit glad, då hade jag gått plus - för jag har betalat för linnet, inte klänningen. Fast vad ska jag med en underklänning till, i en storlek mindre än det jag får på mig?

Jag blir galen!


Postat av: Piratmamman

Stå på dig!

2008-11-06 @ 13:36:33
URL: http://annasminipirater.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKÖNT när sådant där löser sig. Aha, vilket smidigt extrajobb, härligt att få lite extra cash. Kul att läsa lite, ha det så gott. Kram

2008-11-06 @ 19:59:37
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Precis! :-D det är det som jul och högtider är till för!

2008-11-06 @ 20:01:20
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin