Kan man inte få ha sina saker ifred?!

Hej!

Det blev en bra kväll igår! :) Jag åkte till Niclas och Johan och tog det lilla lugna där, sen åkte jag vidare till en kompis och somnade sen där. Såg på en film, vet inte vad den hette, men bra var den i alla fall, även fast jag kom in mitt i filmen. :)

Något mindre kul, som jag upptäckte idag men som troligen hände i natt är att min cykel har blivit stulen. Det känns ju kul att man inte kan få ha sina saker ifred?! Låst och allt, stod ganska väl gömd för att stå i stan och ändå måste man stjäla den? Nu ligger den väl i ån som alla andra stulna cyklar här i stan.. För jag tror inte att dom anstränger sig och bryter upp låset eftersom stan är så liten. Jag menar, jag skulle känna igen min cykel på mils avstånd för den har en speciell färg på styret och så är det ett stort märke på sadeln också. Fast det vore rätt kul om jag skulle stöta på någon på min cykel, snacka om att jag skulle bli sur då! Fast jag vet inte vad jag skulle göra ifall jag fick se min cykel med någon på... Jag har i alla fall anmält den stulen och jag hoppas att den kommer till rätta, men det är inget jag tror den gör...

Nu idag ska jag snart ta tag i rummet, städa i ordning lite och sen behöver jag duscha! Mamma och jag ska ut och gå efter lunchen och sen ikväll ska jag ut och äta med jobbet. Det ser jag fram emot! :)

Nej, nu måste jag verkligen städa! Kan ju lägga in några bilder på hur mitt rum ser ut.. Det är rörigt, för att vara mitt rum.. Och jag står snart inte ut i röran!
Postat av: Sofia

- idag blir det jobb mellan 13-19 och sen ska jag bara ta det lugnt.

För din del då? :D

2008-11-22 @ 11:09:47
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: MOA

hoppas du får en fin dag :)

2008-11-22 @ 11:11:03
URL: http://moaswalliing.blogg.se/
Postat av: jossan

hoppas cykeln kommer tillrätta! Jag var med om ngt liknande och hade då oxå en utmärkande cykel. Denna hittade jag inne hos grannen, snacka om att man blev arg!

ha en nice helg och lycka till i städet!

2008-11-22 @ 11:12:16
URL: http://filosoferingar.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin