Nu är vardagen igång igen

Godmorgon!

Idag har jag varit duktig, och klockan är inte ens åtta! Jag gick upp vid halv sex, drack en kopp kaffe och gick sen ut och gick i 20-25 minuter. En rask, härlig, kylig morgonpromenad. Den kan jag säga väckte mig, så nu är jag pigg som om jag hade sovit till sju!

Har ganska nyss ätit frukost, gjort mig i ordning och nu ska jag bara hoppa i de nya stövlarna (invigning!) så är jag redo att åka till praktiken.
Slutar vid halv fyra idag, som alla andra dagar, och då bär det av på ett träningspass! Vad det blir, det märker jag i eftermiddag..

Nu ska jag ut i det helt okej novembervädret, men himlen är allt bra vacker nu! Rosa-lila!
Ha en bra dag!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin