P3 igen

Godmorgon!

Har ni sovit gott? Det har jag kan jag säga. Somnade väl halv elva och mobilen ringde vid halv åtta.
Nu sitter jag här och lyssnar på p3. Det har jag inte gjort på hur länge som helst, känns det som. Jag hade en period, tror det var i våras och höstas, som jag jämt, jämt, JÄMT lyssnade på p3 på morgnarna, på bussen (när jag pendlade till Skara), på väg till träningar, på kvällen - så ofta jag kunde! Och nu har jag alltså börjat med p3 igen. Jag hade saknat dom lite faktiskt. Kanske inte fredagsflörten eller livespelningarna dom sänder, men alla andra program!

Jag var vaken först här hemma, så jag kokade kaffe, som jag precis har tryckt ner. Nu är även mamma vaken så jag ska nog pallra mig ut i köket och ta en mugg med henne. När Jorunn sen har vaknat ska vi alla ut och gå en långpromenad! Det ser jag fram emot!

Är ni pigga på morgnarna eller ligger ni hellre och snoozar och drar er?


Postat av: Malin

kan snooza hur länge som helst.. är du alltid uppe sådär tidigt?

2008-11-09 @ 13:23:25
URL: http://selmalin.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag snoozar, alltid en eller två gånger för mycket. haha måste bli bättre på att ta mig upp ur sängen! ;p

2008-11-09 @ 22:31:09
URL: http://jossehannaa.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin