Ring mig då?

Jag vet inte om jag har skrivit om det förut, men i början av september beställde jag trosor, en mössa och ett linne från Nelly.com, och jag fick mitt paket. Antalet artiklar var rätt, men istället för linnet jag beställt fick jag en underklänning som jag returnerade tillbaka dagen efter.. Och det konstiga är att Nelly.com fortfarande inte har fått min retur, alltså får jag inte mitt linne och där med har jag betalt för ett linne jag inte kommer få? Jag har mejlat och ringt dom flera gånger och berättat samma saker om och om igen, och idag ringde jag och var riktigt besviken för jag fick ett mejl där det stod något om att jag var ersättningsskyldig för linnet och bla bla bla. Jag var riktigt dryg mot personen i andra änden, men jag förklarade att det kändes konstigt att jag inte kan få mitt linne? Jo, jag förstod henne.. Hon kan inte skicka ut en vara när de inte fått den andra varan, jag kunde ju lika gärna bara säga att jag skickat tillbaka den. Men hon förstod, som tur var!, mig också. NELLY.COM SLARVAR och så blir jag av med pengar och får inte det jag vill ha? Men hon lovade att kolla upp med sina kollegor och ringa mig i eftermiddag.. Ja, jag hoppas hon kollade med dom, men ringt mig har då ingen gjort. Jag hoppas att jag bli uppringt imorgon, annars får jag ringa på praktiktid, på lunchen.. För jag ska banne mig ha mina pengar!!!!

Har ni handlat på Nelly.com? Har ni råkat ut för samma sak med dom eller något annat företag då man handlar via internet?

Nej, sängen var det ja!


Postat av: Becky

Svar: Ja det ska jag kanske göra :)

Det har aldrig hänt mig, däremot väntar jag just nu på en retur från nelly, som jag skickade för snart 2 veckor sen men inte kommit, hoppas att samma sak inte händer mig!

2008-11-04 @ 22:53:32
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad tråkigt =/

Jag har aldrig handlat på nelly, men på i andra webbshoppar och jag har aldrig råkat ut för det än.

Däremot så väntar jag på ett paket som jag vann på eBay för en månad sedan. Jag tror att det har kommit bort för det har aldrig tagit såhär länge förut =/

2008-11-05 @ 14:13:10
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: EmmaHennySofia

jag har också haft problem med dem, jag beställde en jacka nu och det stod på hemssidan att den fanns och allt flöt på under beställnngen osv, och så nån dag senare får jag ett mail om att den helt plötsligt inte finns i lager! riktigt irriterande!

2008-11-07 @ 17:22:20
URL: http://edahlen.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin