Svettig och hungrig

Hej!

Jag kom precis innanför dörren. Har varit på spinning i en timme, och innan dess var jag som ni vet på praktik.
Det var ett härligt pass idag så jag var inte lite svettig när timmen var slut! Men sånt är ju bara härligt, då vet man att man har ansträngt sig och gjort bra ifrån sig!

Nu är det snart mat för min del. Mamma har satt in fisk i ugnen och vad det blir till det får jag snart se.. :)

Hoppas ni har haft en bra helg, det kan jag säga er att det har i alla fall jag haft!

Som ni märker så har era kommentarer fått vänta ett tag nu, men så fort jag kan imorgon så ska jag ta tag i dom - det lovar jag! Jag ska ta det lugnt resten av kvällen, ta en paus från både bloggen, datorn och bara vara.. Prata med mamma, hon ville prata med mig om något. Jag är allt lite nyfiken på vad det kan vara.. :)
Vi hörs imorgon!

Postat av: Dress Like a Princess

Så jäkla smart sida de där :)

2008-11-24 @ 15:50:57
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: HANNA

mysig blogg! Gillar den!

2008-11-25 @ 13:07:38
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin