Tips på P



Jag frågade ju er för bara någon dag sen om ni kunde hjälpa mig komma på saker som jag kan klä ut mig till på en fest jag ska på i decemer och jag fick några tips av er och även av min syster och min mamma, och så kom jag självklart på några själv - och nu vet jag vad jag ska vara! Jag tänker inte avslöja här än vad jag ska vara, det får bli en liten överraskning, men jag tänkte lägga ut alla tips jag har fått ifall ni också ska iväg på någon fest och vill ha något att klä ut er till. :)

Pirat, punkare, päron, pärla, pappa, pojke, polis, Pippi Långstrump, pepparkaksgubbe, pajas, prins, prinsessa, partypingla..

Jag tog inte med alla tips jag fick för om jag lägger ut tipset på vad jag ska vara, då blir det ju ingen överraskning, eller hur? :) Nu får ni vänta och se... :)

Postat av: Anonym

kul :) händer idag? :)

2008-11-22 @ 11:23:20
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

PONTUS! :)

min kille :*

2008-11-22 @ 11:27:21
URL: http://angos.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin