Åh, så härligt

Det var det härligaste passet jag har varit på på länge, så det lär jag göra om nästa gång! Poweryoga måste ni bara prova, det lovar jag att ni kommer ha nytta av! Det var ansträngande till viss del, men även avslappnande och lugnande.. Och så fick man bättre koll på sin andning. För att sammanfatta passet - en bra kombination av balans, styrka och avslappning!

Nu ska jag koka mig en kopp te och sätta mig och mysa framför tv:n. Jag känner mig piggare än vad jag gjort hittills idag så det bådar gott inför morgondagen. Jag har faktiskt saknat alla barnen, och jag byter ju grupp nu. Jag är varannan vecka, så den här veckan är jag med den andra halvan som jag inte träffat så mycket än, mer än på fritids..

Men te och tv:n var det ju! Ha det bra!


Postat av: Lexie

låter spännande med poweryoga :D

2008-10-06 @ 21:00:19
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Jonna

åh va kul med yoga, älskar yoga men tror aldrig ja provat poweryoga, har provat ki o så. ki-box är något väldigt kul annars..

2008-10-07 @ 21:50:22
URL: http://whitney.blogg.se/
Postat av: jojjo

vad kul att det känns bra! Vart är det du gör power jogan då?

2008-10-07 @ 21:53:16
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin