Bytte träning mot sockerbomber

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev här.. Igår någon gång, men man har inte alltid tid för bloggen! Igår var det min första praktikdag och det vet jag att jag skrev lite om i bloggen, sen var det gymmet direkt efter praktiken slutade vid halv fyra och sen åkte jag hem, pustade ut och sen vidare iväg på ännu ett träningspass - dans!

Idag gick jag upp strax innan halv sju och gjorde mig i ordning och var på praktiken vid halv åtta. Idag har vi bakat bröd, haft utelek, kollat på en film och smakat på bröden som blev riktigt goda! Jag fick sköta ugnen och jag fick hjälp av två flitiga tjejer som penslade alla brödbullarna! :) Åh, jag har världens bästa dagar med alla barn! Det kanske vore ett jobb för mig i framtiden? Det är ju alltid något, och det kommer se bra ut i mitt CV! Men jag gör det mest för att det är kul, och för att jag ska ha något att göra när jag inte går i skolan det här året..
På fritids blev det en hel del pyssel, precis som igår. Det som aldrig brukar klia i mina fingrar när folk pratar om tushpennor, saxar och limstift, men nu längtar jag verkligen till eftermiddagarna då jag får pyssla! :)

Efter praktiken idag åkte jag hem, Tove ringde så vi pratade lite och sen åkte jag iväg till jobbet. Jobbade till sju, sen hade jag planer på att åka och träna, men för det första glömde jag träningskläderna hemma.. Och för det andra - när jag kom hem så orkade jag verkligen inte åka ner igen! Så jag blev hemma.. Satte på National Treasure och såg en bit på den. Mamma hade även köpt lite godis, så jag kokade te och mumsade till filmen..

Matilda ringde även förut. Tack och lov att hon ringde - hade nästan glömt bort att vi ska ses imorgon! Jag har plötsligt slutat använda min almanacka.. Det är väl för att jag mest skrev läxor i den och nu är jag läxfri, men jag ska försöka skriva in i mobilen i alla fall när jag planerar saker fram över så jag inte glömmer bort saker och ting så lätt.. Men det har ju varit mycket fram tills nu, så jag skyller på det. Skönt att ha något att skylla på.. Haha!

Nej, nu borde jag sova.. Jag ska upp rätt tidigt imorgon och träna lite, det är i alla fall planen. Har även ansvaret för Disa imorgon.. Och så ska lite böcker tillbaka till skolan. Men först sängen - BUMS!

Postat av: jojjo

vad roligt att det går bra för dig gumman <3

2008-10-03 @ 09:16:24
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/
Postat av: Louize

Hej hur är allt med dej ? :)

Du måste kika in på mitt och emelie's projektarbete, en blogg !! :D

vi håller på att bygga upp den och den kmr utvecklas mer och mer under en period på 150 dagar !

puss o kram !

2008-10-03 @ 09:49:19
URL: http://isidays.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin