Inte på blogghumör

Hej!

Lördagkvällen blev riktigt fartfylld med fest och trevligt folk, så den kvällen tackar jag för! :)

Nu idag har jag tagit det lugnt hemma. Vid två började min praktik på dansen, var nere en halvtimme innan och hann fylla på mobilen och köpa en festis. Praktiken var från 13.45-19.45. Det var inte så mycket att göra idag, men det var lugnt och skönt.. Fick ju lite tid till att dansa och gå igenom gamla bilder på kameran. Nästa vecka ska jag ta med en bok tror jag!

Nu ska jag snart hoppa i säng. Väntar bara på att mamma och Jorunn ska komma hem.
Tove åkte förresten hem idag. Hon var med mig på praktiken fram till strax innan fyra, sen var hon tvungen att gå till tåget.. Jag saknar henne redan, men om tre veckor ska jag upp till henne istället! :)

Jag ska ta tag i era kommentarer någon gång nästa vecka och även uppdatera lite mer då.. Men alla dagar kan man inte vara på blogghumör!


Postat av: Tobias

svar: helgen var bra, din ? :D

2008-10-06 @ 00:46:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin