Jag har fått höstlov

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag.. Igen. Ja, veckan har gått i ett i alla fall. Praktik, träningar.. Idag hade jag även jobbet efter praktiken. Jag jobbar 16.30-19.00, men idag blev vi klara halv sju, så stack och tränade lite när jag var klar! :)
Har kollat på Mamma Mia! en stund med Jorunn ikväll och mumsat lite fika.. Den filmen är otroligt rolig och bra! Har fått låna den av en av mina handledare på praktiken. Har inte sett klart riktigt hela än, men jag har ju lov från och med nu så jag har all tid i världen imorgon! Nåja, nästan i alla fall.

Nu ska jag snart tvätta bort sminket och varva ner lite.. Jag vet fortfarande inte om jag ska ut en sväng ikväll, men det hoppas jag att jag få veta snart, annars går jag väl och lägger mig med någon bok. Böcker får man mer tid till på lov!

Och, bara så ni vet.. Jag tror inte jag kommer ägna så mycket tid åt bloggen på höstlovet, för jag kommer fortfarande ha en del träningar och jobbet fortsätter som vanligt.. Och så ska jag till min syster i Stockholm i helgen och stannar till tisdag, så då är jag garanterat inte vid bloggen. Men så fort jag får tid över kommer jag såklart kika in, men räkna inte med mig under v44!

Ha en bra kväll och ett bra lov för er som har det, annars - ha en bra nästa vecka! :)


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin