Nu blev det natten

Oj, oj! En jäktig eftermiddag och kväll med praktik där jag städade och fick skriva om 45 lappar, sen ett hårt spinningpass på det och sen blev det dusch och Parlamentet och så hann jag prata av mig lite med Sandra.

Nu är jag hemma, ska när som helst stänga av datorn och sova fem kvart i timmen, för nu blev det lite sent här.. Imorgon är det praktiken igen, sen träning och yoga! Det ser jag verkligen fram emot..

Godnatt!


Postat av: Angelica

jaaa verkligen ;D



men vad harligt med yoga :) det ska jag a borja =)

2008-10-13 @ 14:02:03
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

Ååh, vill fortfarande gå på yoga! måste verkligen göra det någon gång. låter så frestande haha! behöver också varva ner ibland..



Ja verkligen :) jo det är bra med mig också. lite trött dock, och så är jag skoltrött men det är lätt hänt såhär innan lov. KRAM

2008-10-13 @ 17:05:00
URL: http://mariellem.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin