Yogadags, eller?

Hej!

Jag mår lite bättre nu.. Vaknade någon gång i natt och var helt igentäppt och hade feber.. Gick upp och drack ett glas vatten och försökte somna om, och antagligen lyckades jag.. Vaknade strax innan halv sju av väckningen på mobilen, men jag sov vidare och ringde och sjukanmälde mig. Mådde inte alls bra med febern och snuvan, och hur bra är det då med en hel dag utomhus tillsammans med en massa små barn som kanske blir sjuka av mig för att de ska vara så nära hela tiden och kramas? Nej, jag tog det lugnt idag, men ikväll ska jag allt se till att sova bort detta virus så jag kan jobba imorgon!

Jag ska åka ner till yogan snart. Jag vet inte hur mycket jag är med, kanske blir att jag bara kollar på.. Vi får se. Men jag vill i alla fall pallra mig dit och se vad det är de brukar hålla på med, så jag har lite koll om jag ska vara med nästa gång! :)

Nu ska jag byta om och packa väskan! Ha en bra kväll allihopa!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin