17:e september

God kväll!

Idag har jag haft två prov. Ett läxprov i engelska, som gick väldigt bra, och ett större prov i psykologi som jag hoppas jag gjorde bra på. Det kändes i alla fall som att det gick rätt så bra. :)
Efter provet samlades vi igen i salen och röstade om 2 timmars lektion eller en läxa tills på tisdag, och läxan vann, tack och lov! Det är ju bara 12 sidor..
När jag kom hem tog jag det lugnt, åt lite mellanmål och läste några sidor i en ny engelskabok som jag började läsa i början av veckan. Surrender av Sonya Hartnett. En aning annorlunda engelska, eftersom hon bor i Australien, men jag förstår handlingen och sambandet.. Det är alltid vissa ord man har svårt med, men bara man förstår resten runt omkring så förstår man även helheten.
I alla fall.. Vid fem gick jag ut och gick en powerwalk på en timme, bland annat ner till vattnet. Oerhört skönt, det behövde jag verkligen! Fick nya krafter! :)
När jag kom in bytte jag om till dansen, åt lite till, satte mig och pustade ut en kort stund framför tv:n innan jag begav mig mot träningen..

Nu är jag hemma, det har jag varit ett tag. Det har inte riktigt varit min dag idag, men dansen gick hyfsat bra. Ska kolla min mejl nu, sen blir det sängen med min andra engelskabok - Harry Potter and the Half-Blood Prince.
Godnatt!


Postat av: PääSy

Hoppas engelskan gick bra. Vad ska du göra i helgen?

2008-09-19 @ 13:25:33
URL: http://paasy.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin