Ännu en skolmassaker!


Mina nya benvärmare från H&M! Riktigt sköna!

Kom hem från dansen för ett tag sen.. Satte mig framför tv:n och pustade ut och såg en stund på Top Model. Sen kommer mamma in i vardagsrummet och berättar att det har varit ännu en skolmassaker i Finland, så efter Top Model slog vi över till nyheterna.. Usch, det är läskigt att sånt händer! Och det har inte ens gått ett år sen den förra skjtuningen i Finland.. Någon mer som såg på nyheterna?..

Nej, jag vill inte ha sånt i huvudet precis innan jag ska sova, då kommer jag med stor säkerhet drömma mardrömmar.. Jag hade förresten en riktigt ruskig mardröm natten till måndag! I drömmen var jag hos en kompis, vi sov i samma säng och när vi vaknade på morgonen så sa hon att jag skulle akta mig för råttan som bodde i hennes vägg, och jag trodde hon skämtade men när hon gick iväg för att göra kaffe så dök råttan upp, hoppade upp i sängen och bet mig i knäet! Jag sparkade ner den, men den hoppade upp igen och hängde sig med klorna i mina tår, sen minns jag inte mer.. Det var i alla fall riktigt äckligt och läskigt och det var min första mardröm på länge, men jag hoppas det bara var en engångsgrej..

Så, för att få något annat att tänka på så ska jag lägga mig och läsa i Surrender innan jag somnar.. :)
Godnatt!


Postat av: Becky

Svar: Jaha okej =)

Ja usch det är verkligen hemskt med skolmassakern! Man blir ju skraj att det ska ske här i Sverige också...

2008-09-23 @ 23:59:53
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: Karin Nygård

mm, benvärmare är riktigt skönt:)

2008-09-24 @ 11:11:26
URL: http://karinnygard.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv okej men du det tror jag kommer bli helt otroligt kul ju ! jag alskar ocksa att dansa men det kanns som om et ar forsent nu .. liksom det finns ju nyborjar kurser men jag vet inte :P man ar val stel som en pinne nu haha

2008-09-24 @ 12:51:58
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Malin

hörde om den där massakern på radion.. usch, det är hemskt!

2008-09-24 @ 13:04:22
URL: http://selmalin.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin