En snabb uppdatering av en fylld måndag

Hej!

Hinner med en snabb uppdatering idag. Skolan var riktigt bra. Avslappning i stort sett hela teaterlektionen, med lite massage kan man säga. Otroligt bra början på dagen i alla fall. På historialektionen fick vi en inlämningsuppgift som ska vara inne på torsdag - jag ska skriva om Birgitta Birgersdotter (och det har jag redan gjort). Dock hittade vi ingen datasal och Martin hade inte bokat någon, så jag, Sandra och Therese virrade runt lite utan reslutat så vi gick och åt istället. Ja, Martin kan ju inte bli sur nu i alla fall när jag har gjort uppgiften i god tid!
Efter maten var det dans, dagens favorit! Eric var där som publik och jag fick även tid för mitt individuella prat med Eva idag. Jag är driven, nästan lite för driven ibland? Men det är bra med den drivkraft jag har i alla fall! Use it well, som Dumbledore skulle ha sagt.
Jag ska lägga in en bild senare på en kul grej jag och Julie gjorde på dansen, så nu har ni något att se fram emot, hoppas jag. Jag tycker i alla fall att vi lyckades rätt bra! :)

Efter skolan tog jag en långpromenad med Disa på en timme, sen dess har jag pluggat. Engelska, svenska ordklasser, psykologi och historia. Nu blir det träning i 30-40 minuter, sen ska jag duscha och börja på ännu en engelskabok! Många bollar i luften, mycket att göra - det är så jag vill ha det!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin