Full rulle

Hej!

Ännu en sovmorgon, så jag passar på att skriva lite här.. Ja, vad ska man säga.. Det känns både bra och dåligt att jag inte bloggar längre. Jag har ju knappt tid till allt annat jag vill göra, så med en blogg skulle min vardag med träningar, skola och jobb och vänner inte gå ihop! Jag saknar alla trevliga människor, alla kommentarer och hur bra det gick med bloggen i somras.. Men det kanske är lika bra att det har gått lite utför med bloggen eftersom jag ändå inte har så mycket tid till den längre.. Ödet, som vissa skulle säga.
Men idag har jag lite tid nu på morgonen, så jag tänkte berätta för er om min dag, som verkligen kommer gå i ett!

Skolan börjar 10.10 med idrott, sen samhäll och engelska. Efter det ska jag och Sandra hem till mig, packa mina saker, åka med mina saker till henne och sen ska jag träffa mamma och Jorunn en sväng - äta? Jag ska hinna förbi Niclas en sväng, sen ska jag och Jorunn lämna Disa hos Majliss och sen är det träning till halv åtta. Då ska jag fort som pilen hem till Sandra och göra mig i ordning för ikväll blir det lite festligheter! :)

Nu ska jag äta lite frukost, göra engelskaläxan.. Och se på nyheterna en sista gång, så jag är riktigt uppdaterad inför samhällen..
Ni skulle bara veta vad läxor vi börjar få nu.. Det är full rulle från morgon till kväll, från måndag till fredag och sen jobb varannan helg.. Men den här helgen är jag ledig och alla tre ska vi ner till Göteborg, till pappa och Krister! :) Men innan jag träffar pappa ska jag hinna med en fika med Malin någon stans, för det var tusen år sen vi sågs sist!

Frukost och läxor var det ja.. Ha en bra dag, en bra helg och en bra nästa vecka ifall jag inte hinner skriva nästa vecka!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin