Good morning sunshine

Hej!

Jag har sovit som en kunglighet i natt. Och kvällen igår slutade bra! Jag berättade för Hanna först på msn att jag hade hoppat av gymnasiet, eller ja, hoppat av programmet jag gick.. Och hon blev aningen chockad, och så ringde vi upp varandra för det blev för mycket att skriva på msn och sen bestämde vi att hon skulle komma hit och sova, så det gjorde hon. Vi satt och pratade hur länge som helst.. Synd att vi ses så sällan, fast det är väl det som gör att vi har så himla roligt och trevligt när vi väl ses! Och det är ju bättre sällan än aldrig! :)


Här har ni Hanna i min säng i morses innan hon gick upp! :) Jag var bara tvungen att ta en bild.. Med växter i fönstret och nya persienner..

Vi åt frukost, sen gick vi ut med Disa på en långpromenad till bland annat Ekudden..

Nu har jag nyss ätit lunch med mamma och Jorunn och jag har absolut ingenting planerat för idag.. Jag ska ta en disk senare i och för sig, och så ska jag ta hand om maten som blev över.. Men annars kommer det nog bli en lugn söndag.
Nu känner jag för en film, så jag drar mig mot soffan nu!


Postat av: Cassandra

Jo :) Vad gillar du mest då, sommar eller höst?



Puss

2008-09-21 @ 15:11:53
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Elin

Nja, alltså det var rätt utplockat men checka inlägget jag skrev nyss så ser du vad det blev :)

2008-09-21 @ 15:38:58
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: alexandra

händer idag då? =)

2008-09-21 @ 16:04:10
URL: http://dependence.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin