Ingenting blir som man har tänkt sig

Saker blir nästan aldrig som man har tänkt sig.. Hela söndagen som egentligen skulle gått åt till att sy balettskorna, skruva åt maskinen lite, plugga och gå en långpromenad blev istället en filmdag med trevligt sällskap.
Kom hem för 45 minuter sen och har hunnit duscha. Som tur är är det ingen stor brådska med pluggandet, så det kan jag lika gärna göra imorgon, och resten jag skulle ha gjort idag kan jag även göra imorgon.. Ibland behöver man tid när man bara är och inte gör något vettigt och den tiden tog jag mig alltså idag.. :)

Era kommentarer kommer få vänta ett tag nu för i veckan är det en del att göra och jag vill inte lova att jag ska svara en viss dag och sen blir det inte av.. Så det enda jag kan lova är att så fort jag får tid så ska jag svara på dom, men just nu vet jag inte när jag kommer få den tiden. Ni får helt enkelt stå ut - bloggen blir mindre prioriterad när det är mycket med skola, jobb och träning, för det är viktigare för mig.

Nu ska jag läsa några sidor i Harry Potter, sen blir det sängen! Jag har i alla fall 30 minuters sovmorgon imorgon.. Haha. Det gör ingen större skillnad på när jag går upp tyvärr, men alltid är det något..
Godnatt!


Postat av: alexandra

de låter ju trevligt :)

haha, jag är också en sån som drar mig för att svara på kommentarer, tänker hela tiden "jag gör det imorrn" :P

2008-09-14 @ 22:42:58
URL: http://dependence.blogg.se/
Postat av: PääSy

Du verkar ha det stressigt. Ha en bra dag

2008-09-15 @ 12:04:37
URL: http://paasy.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin