Jag är.. gäsp.. inte alls.. gäsp.. trött

Kvällen igår som jag trodde skulle sluta som världens tråkigaste kväll blev istället riktigt rolig! Louise kom hit istället för förfesten hon egentligen skulle gått på, så vi satt hos mig och bara pratade lite.. Sen kom Martin och hämtade upp oss och först blev det en sväng förbi Eric, sen vidare till Martin där vi var ett bra tag.. :) Träffade Niclas, Johan och några fler senare under kvällen och jag och Louise kom inte hem förrän vid strax efter sju i morses, så gissa om vi är trötta nu?! Men vi har haft så otroligt roligt så det var det värt, och det är ju ingen skola för mig imorgon.. Dock ska jag besöka två skolor men jag ska nog hinna sova lite på tåget ner till Göteborg idag, så det ska nog inte bli några problem att hålla mig vaken under dagen imorgon! :)

Vi har nyss ätit frukost och nu tar vi det lilla lugna.. Jag ska snart göra mig i ordning och packa, så har jag det gjort. Vet inte hur länge Louise stannar.. Jag tänker i alla fall ha en så lugn dag som möjligt och göra så lite som möjligt.

Nu ska jag duscha! Återkommer på tisdag efter lunch. Då får ni en uppdatering om hur det var på skolorna i Göteborg!


Postat av: Louise

Härligt! Va roligt för dig gumman!

Okej, jag är hemma över hela helgen hos familjen i linköping. :)

Du då? Vad har du gjort i helgen?

2008-09-28 @ 13:47:02
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sv: taack!

Låter trevligt :)

Förra helgen va bra, jag var med ltie vänner ute & sen på bio. Och pluggade :P

Hur var denna helg då?

2008-09-28 @ 17:16:26
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/
Postat av: PääSy

Jaha okej. Grattis. Jadu har mest sovit i helgen, har varit så jävla trött i ett par veckor så det är helt galet. Vad har du gjort? Ha en bra dag.

2008-09-28 @ 17:24:10
URL: http://paasy.blogg.se/
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-29 @ 16:15:10
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin