Jag har hittat mitt förstaval

Hej!

Kom hem från Göteborg för en timme sen. Mamma och Disa mötte mig på stationen. Jag har haft ett bra dygn i Göteborg, men start igårkväll. Pappa, Jorunn och Disa mötte mig på centralen och vi sa hejdå till Jorunn och Disa som tåg mitt tåg hem. Sen köpte pappa en drickyoghurt till mig, för jag var riktigt, riktigt hungrig, och sen åkte vi hem och pappa fixade fram mat åt mig och Krister.. Sen blev det en lugn kväll i soffan med Coyote Ugly och Parlamentet. Hoppade lite mellan kanalerna medan det var reklam! :)
Vid elva somnade jag, och vaknade vid halv sju i morses.. Snoozade en halvtimme, sen gick jag upp och gjorde mig i ordning och packade ihop mina saker. Vid åtta satt vi (pappa och jag) i bilen på väg mot Långedrag för ett möte med en skola där vid 9.00. Vi kollade på två danslektioner, pratade lite med rektorn, sen åkte vi till Första långgatan och åt lunch ihop med Krister på Taj Mahal. Naanbröd är så sjukt gott! Sen åkte vi vidare till Gamlestaden och tog en promenad innan nästa möte med en annan skola.. Vi blev bjudna på kaffe av Erik (en lärare) och pratade lite med honom medan rektorn var lite försenad.. Sen pratade vi även en stund med honom och jag frågade fråga på fråga och jag fick riktigt bra svar och skolan var den bästa av dom två vi tittade på! :) Min framtid ser riktigt ljus ut! Får jag tillfälle senare i höst kanske jag gör ett besök till för att kolla lite mer på lokalerna, kanske vara med på en lektion osv.. Men det tar vi då.
Just nu har jag ett förstaval och ett ''extraval''.. Jag vill nämligen ha så många ''utvägar'' som möjligt ifall jag inte kommer in på mitt förstaval!

Nu ska jag dricka ur en kopp te som jag kokade för en bra stund sen.. Hoppas det fortfarande är lite värme kvar i koppen, jag har nämligen börjat få ont i halsen.. Det beror säkert på min dåliga sömn.. Tänk om man kunde klara sig på fyra-fem timmars sömn? Fy, vad bra det vore!

Lägger in lite bilder från dagen snart, men annars blir det ingen mer uppdatering för idag! Ha en bra kväll!


Postat av: Louise

LÅter bra det! :)

Jag festa på fredagen och var iväg till småland på lördagen och efter det blev det fest igen. :)



Så jag har haft en fart fylld helg jag också!

2008-09-29 @ 21:16:32
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Kim

Jaha okej jag menade praktikplatserna :) Kul att du fått dem :D



Ha en bra kväll.

2008-09-29 @ 21:31:07
URL: http://kemmie.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Mja vi va ner epå stan och tog en fika :) vad är det för bilder? Vi vill se, hehe

2008-09-29 @ 21:32:55
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: den var grymt bra :D

2008-09-29 @ 21:35:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin