Jag känner mig så fri

Hej!

Jag måste bara uppdatera er lite, för nu börjar det hända saker för mig! Jag har lämnat in mina skåpsnycklar och alla böcker idag, bara miniräknaren som blev kvar hemma, men den ska jag lämna tillbaka imorgon.. :) Så nu är det avklarat och jag kan bocka av det.
Jag har även pratat med rektorn på skolan där jag gick sexan om att kanske få en praktikplats där, så vi får se hur det blir.. Ska även prata med Linda idag och se vad hon säger..

NU ska jag surfa runt lite och leta skolor. Jag har redan kontakt med två rektorer på två olika skolor i Göteborgsområdet och jag ska antagligen ner någon gång i höst och kolla in skolorna, se hur allting är upplagt osv.. Det är riktigt spännande det här, och för första gången i mitt liv är jag inte sönderstressad och känner mig vilsen vid en så här stor förändring! Jag gör framsteg även fast jag har slutat skolan för stunden! :)

Men nu ska jag återgå till att leta skolor, mejla och ringa runt.. Jag har en stor tekopp bredvid mig och mer tevatten väntar i köket. Jag ska även ut med Disa på en långpromenad, men först - surfa!

Vad har ni för er idag?


Postat av: Mamma

Heja Lovisa! Du växer! kram!

2008-09-22 @ 13:09:08
Postat av: Amanda

Va? Va? Va? Vad händer?

Förklara för mig.

2008-09-22 @ 13:38:45
URL: http://gottisbarn.blogg.se/
Postat av: angelica

sv ja det ar bra nar ett beslut kanns bra det kanns bra att jag har akt hit ocksa fast jag saknar alla sa hiskeligt dar hemma men sen ska det bli skont att jobba ett ar sa man far fundera vad man egentligen vill plugga med det ar en as viktig grej liksom att man inte ska stressa in i nagot, jag tror du har gjort ett bra beslut !! kram

2008-09-22 @ 14:14:53
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Elin

tack du :D

2008-09-22 @ 15:08:39
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: amandaa

hoppas du kommer in på, vad du än söker.

och du.. LYCKA TILL! :D

2008-09-22 @ 18:36:37
URL: http://amandusss.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin