Mysig promenad

Hej!

Hinner inte uppdatera så fruktansvärt mycket idag, måste plugga och äta innan träningen.. Och jag ska försöka få lite ''egentid'' också. Men jag hinner i alla fall lägga in lite bilder från min och Disas promenad! Det blåste på rätt bra nära vattnet, men det var mysigt.. Och man får sig alltid några goda skratt (som förlänger livet) när hon ska gräva hål här och var och speciellt när hon sen ska stoppa ner hela huvudet så man bara har en halv hund.. :)





Plugga var det!
Hoppas ni har en lugnare dag än vad jag har..


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin