Sovmorgon

Hej!

Idag hinner jag med en liten kort uppdatering på min vecka hittills. Igår tog jag en fika med Fredrik på Nya efter skolan, mycket trevligt. Träffade även på Eric, Mattias och Lisa på stan, men det var bara hastigt.. Efter fikan skjutsade Fredrik hem mig och jag bytte om till träningen, åt lite snabbt och tog sen en powerwalk ner på stan, hämtade min cykel, cyklade till träningen och det var HUR SKÖNT SOM HELST att börja igen! Extra glad var jag idag, för på idrotten i skolan lyckades jag sätta mig helt i spagat! På träningen var jag mindre varm och kom inte ner helt, men jag har gjort det! :) Terminen börjar ruskigt bra!
Blev en sväng förbi Niclas på kvällen.. Vi drack kaffe, jag gjorde delar av historialäxan och så avslutade vi med Parlamentet. Jag ser nästan aldrig på det, men jag måste börja.. Det är så himla kul ju! :)

Nu idag är det kickoff för alla ettor och vi tvåor och treor ska alltså ''sparka in'' dom. Vi övade lite igår, så jag hoppas allting går vägen idag.
Nu ska jag packa ner lite nödvändigt och äta upp yoghurten, sen drar jag! Hoppas på att sluta någorlunda tidigt idag, för jag har lite att göra.. Engelskaläxa, nyheter tills på fredag, samhällsläxa, resten av historian.. Och sen är det träning även ikväll!

Ni som har läst min blogg och speciellt följt/följer den - är det jobbigt att jag uppdaterar mer sällan nu eller tänker ni knappt på det? Jag menar, jag kan ju inte vara den enda som har massor i skolan, med träningen och på jobbet.. Eller?

Ni får ha en bra dag!



Postat av: läderlappen

jag märker inget, det är väl mer att du skriver att du inte kommer att ha tid osv, men du skriver ju sen iaf :) så det är inte alls stor skillnad, men visst får man acceptera att du har mycket att göra, orka blogga hela tiden. haha

2008-09-03 @ 16:25:12
Postat av: Fanny

Sv: Tack :D

2008-09-03 @ 16:32:53
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: yes jag har tagit dom ;D

2008-09-03 @ 19:07:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Linda

Mysig blogg du har! Jag följer den inte men är här ibland så det gör inget hur ofta det uppdateras...

Ha en bra kväll! =)

2008-09-03 @ 19:16:06
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: Cecilia Julin

Det är tråkigt att du uppdaterar mindre :P

2008-09-03 @ 22:23:32
URL: http://ceciliajulin.devote.se
Postat av: Tessi

jo men det blir ju så.. man får ta lite i taget och när man orkar/kan



jo min helg var ju bra och snart är det helg igen



händer i helgen då? :D

2008-09-04 @ 17:26:12
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Postat av: Kim

Sv: Ne det är det ju aldrig :)



Jag uppdaterar inte heller så mycket nu när jag går i skolan och andra saker kommer ivägen. Blir ju så ibland.

2008-09-04 @ 17:55:31
URL: http://kemmie.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin