''Bara'' påskmiddag

Åt lunch precis, marinerade quornfiléer och sallad.
Snart kommer väl Dennis och hans pappa och hämtar upp mig. Då bär det av först hem till dom, sen ner till huset och träffa Dennis fadder och hennes barn, sen ska vi väl vara där ett tag för att sen åka hem till Dennis igen och fira vidare där. Ja, det låter ju som världens firande, det är ''bara'' påsk vi ska fira. Påskmat och must antar jag. Känns som jag får det att låta som värsta pangpartyt, men det är bara påskmiddag med trevligt folk :) Eller bara och bara!

Har EN papayastång kvar, men den går inte ner, är fullt av mat i magen. Får spara den tills imorgon.
Får se när jag är hemma imorgon. Sover hos Dennis i natt, så finns risk att det blir dåligt med uppdatering både resten av dagen idag och imorgon. Jag har ju en massa plugg fortfarande att ta itu med. Ja, har ni mig på bloglovin' så märker ni ju när jag är tillbaka ;)

GLAD PÅSK!

Postat av: petra

Kom på en rätt så hemsk sak nu när jag läste att du sulle dricka must... jag har inte druckit en enda påskmust iår :O ! <3

2009-04-12 @ 11:58:24
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin