Blev liiite besviken

Veckorevyn kom ju igår, och där med är min prenumeration slut. Avslutade den ''försent'' så fick ännu ett nr, det här nr:et, så fick betala 32,50 extra än tänkt, men men.. Blev aningen besviken bara på att detta nr:et var prissänkt till 27, ändå betalade jag fullpris? Hur kommer det sig? Någon mer som betalade fullpris?






Blev även lite besviken på det här reportaget.. Okej, det behöver Sverige, hela världen egentligen. Att man ska vara nöjd med sin mage, men jag var bombsäker på att det var tips på någon bra diet eller bra övningar för magen så den blir ''beachsnygg'' fort. Men det handlade om hur man bara accepterar sig själv som man är. Ingenting jag trodde jag skulle få läsa om i en tjejtidning, men världen går framåt trots allt. Och vem är jag att snacka om beachkroppar? Jag är ju emot det, att banta/gå på en diet för ett speciellt ändamål. Bättre att hålla sig sund året runt med några godsaker då och då istället!
Så, både ris och ros till Veckorevyn.
Vad säger ni, håller ni med?



Postat av: Erika

sv: okej, men det lät ju hur kul som helst :)

& jag ska spela match i fotboll, tack :D

2009-04-03 @ 15:08:54
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. jodå, lite huvudverk bara, själv? :)

2009-04-03 @ 17:57:48
URL: http://givemesomething.blogg.se/
Postat av: annii

Fin bild på tidningen

2009-04-04 @ 12:11:01
URL: http://annosh.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin