Hos Dennis

Sitter hos Dennis just nu, men han är inte hemma. Åkte med hans syster och hennes pojkvän hem från mötet.
Mötet gick bra. Aningen segt, men allt var värt att lyssna på och vi var klara på två timmar, så det var tummen upp!

Ingen aning vad kvällen bjuder på, det märker vi. Dennis kommer väl hem för eller senare.

Vad har ni för er idag? Några speciella planer för lovet?
Postat av: therese

svar: ja 400 personer på Björnes är väldigt mycket! men sist jag var där var det så många biljetter som fanns...



åh va roligt, måste du gå ngn utbildning nu då?



Spanien, va härlig! vart i Spanien ska ni?

2009-04-05 @ 16:43:55
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin