OM jag är arg?!

JAG HATAR ALLA DESSA J-VLA FÖRSÄLJARE OCH FÖRETAG SOM HAR DOLDA AVGIFTER, SOM LJUGER FÖR EN, INTE BERÄTTAR HELA SANNINGEN! DET HANDLAR BARA OM SMÅ YNKA KRONOR, JAG VET, MEN JAG BLIR FORTFARANDE SUR NÄR FOLK INTE SÄGER ALLT, ALLT!, MAN BEHÖVER VETA!
Jag fick veta av Tele2 att det skulle vara gratis att ringa med Snackis fram till midsommar och att det sen skulle vara uppkopplingsavgift + 19 öre/min. Men nej då, gratis är det inte nu innan midsommar. Det är uppkopplingsavgifter ändå! Varför säga att det är helt gratis när det inte är det?
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag skällde ut dig, vem jag än pratade med på Tele2s kundtjänst. (Tror inte någon hos Tele2 läser min blogg, men det känns bättre så) Jag kände mig bara så grundlurad, började ju nästan lipa i telefonen, så arg blev jag!
ÄRLIGHET VARAR LÄNGST!

Postat av: mitsukai

HÅLLER MED!

man blir så jävla less på alla företag som ljuger o smusslar bara för att få tjockare plånbok.

2009-04-03 @ 21:11:29
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Förstår din frustration, såna dolda undertexter är för jävliga, dom får erbjudanden att framstå som så himla perfekta och så är dom skit. Stå på dig!

2009-04-04 @ 15:24:24
URL: http://tgif.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin