Redan lov för mig :)

Hej på er!

Först - tack för ni är så tålmodiga! Försökte blogga från skolan förut mellan nio och tio men blogg.se krånglade för mig, så det fick vänta. Hann med lite av era kommentarer i alla fall!

Vi hade fika sista lektionen och utvärdering av hur terminen varit hittills, om vi trivs osv. Varför/varför inte. Ja, ni fattar. Skönt att göra sånt ibland, att det ingår i vår studieplan att göra utvärderingar då och då.

Fikat då. Karolina hade bakat jättegoda kakor och Anette kom och gjorde oss sällskap. Bra avslut på skolan och bra start på påsklovet! Jag slår vad om att jag fick påsklov först av alla?! ;)





Postat av: Ctina

Hittade din blogg först nu, men den är jätte bra! stooort + på bloggkoll på dig.

2009-04-04 @ 14:59:30
URL: http://ctiinaa.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin