Ring, ring

MINUS:
Det är helt otroligt vad trött jag blir ibland på att folk inte bara kan höra av sig! Ja, nu vet jag hur det blir med sommarjobb på Willys - ingenting! Men jag dör inte för det, men kändes lite surt bara när jag nu hade sökt och så fick jag inte veta att det var klappat och klart och att jag inte skulle få jobba.. Men jag orkar inte bry mig för mycket, surt bara när man inte kan höra av sig oavsett om man ska få jobba eller inte.

PLUS:
Har ringt Tele2 med och dom skulle fixa med mitt gamla nummer. Det blev en massa krångel och jag fick byta nummer för en till två veckor sa dom och det har gått över två veckor nu, men när jag ringde så hade dom bytt nummer på mitt abonemang redan den 8e! Men det hade bara blivit på abonemanget men inte på mobilen, ja, jag fattade inte riktigt men nu skulle någon Johan i alla fall fixa det så om 30 minuter max har jag mitt gamla nummer igen, härligt härligt :)

Postat av: Alexandra Mellgren

SV: Precis samma här! ;P

Jag ska jobba hela Juli, antar att det blir bara ca 4 dagar i veckan eller ngt så de blir inte så mkt! :P

Hehe vem vill inte? Vart planerar du att åka? :)

2009-04-14 @ 21:22:09
URL: http://ewaalexandramellgren.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin