Underbar pojkvän!

Vaknade bredvid Dennis idag igen, nioende natten vi sov över eller något. Men i natt ska vi sova var för sig. Jag ska träna och så behöver jag läsa ut en bok tills imorgon! Den skulle varit inlämnad igår men då var ju skolan stängd och är snart snart klar med den så att boken kommer in två dagar sent gör nog inte så mycket. Måste läsa klart den, så himla bra, och hemsk! (Tusen strålande solar)

Var nyss ute med Disa, innan det plockade jag ner en tvätt, hängde en tvätt, satte på en tvätt (som snart ska hängas), lagade lunch och pratade med mamma. Hon håller med mig om att jag har en underbar pojkvän! Han hade sovmorgon i morses och när jag kom hem idag vid ett hade han diskat, plockat in disken och plockat på mitt rum + bäddat sängen! Underbaring!

Resten av dagen är planen att läsa ut boken, välja vad som ska läsas härnäst, träna och skriva det jag skrev till min dansfördjupning på datorn och skicka iväg det till Anette. Det borde jag klara av, och så får jag inte missa Blue water high 16.05!



Postat av: therese

svar: oj, har du jobbat på så många olika ställen? hur många somrar har du jobbat?



jag och en kompis har gjort en uppfräschning av golfshopen och gjort ritningar på stället :)

vad spelar det för roll om man går själv?

2009-04-14 @ 14:56:44
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/
Postat av: jennifer

Blue water high är så bra =)

2009-04-16 @ 00:29:55
URL: http://ruckis.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin