Underbara läsare!

Kollade precis statistiken och blev både förvånad och glad! Det var en bra start på dagen :) Igår sköt den riktigt i höjden mot vad den brukar! Över 100 igår! Bra för att vara min blogg! ;)
Tack alla söta underbara läsare!



Nu ska jag snart bege mig till skolan, tre timmar idag på ett ungefär, sen ska jag hem och greja lite som vanligt. Säljer även biljetter idag i två timmar, sen ska jag träna och sen ska mamma och jag se klart en film vi började på lite igår! Pingvinresan, någon som har sett den? Seg naturfilm, men också supersöt och jag skrattar åt hur dom går och slåss och FY vad dom är charmiga, så den ska vi se! :)


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin