Äntligen helg!

Hej!

Det blev inte mycket bloggande för mig igårkväll, men det berodde dels på att jag tränade från 17-19 och dels att Dennis var här :)
Tränade först lite i gymmet, värmde upp. Sen ett aerobicspass på en timme och på det, crosstrainer i en kvart och sen ytterligare lite gym. Jag var allt bra trött efter det, men det var trött på ett skönt sätt.
När jag och Dennis kom hem hade mamma fixat god quorngryta till mig och köttfärssås till övriga, och pasta! Pasta är så himla gott efter träning! Annars känner man sig ju rätt uppblåst om man äter pasta utan att åstakomma eller redan ha åstakommit något i träningsväg.. Eller är det bara jag som känner så?

I morses höll jag på att glömma mina jobbkläder. Tog hem dom för tvätt i onsdags och sen när jag åkte hemifrån vid kvart i åtta hann jag halvvägs till praktiken, sen kom jag på att kläderna var kvar hemma så det vara bara att vända cykeln och hämta kläderna. Kom max fem minuter sent, men det var ingen som sa något så.. B R A!
Annars har praktiken gått bra idag. Skar mig inte på några lådor alls! :) Framsteg!

Kom nyss in. Har varit och köpt en ny balettdräkt till mig och en till Jorunn. Plus ett midjeband till mig. Ser fram emot att få inviga den på tisdag!

Nu ska jag bara ta det lugnt? resten av kvällen.. Har inga planer för tillfället i alla fall..

Postat av: Louize

nej , tror den är fr UK :)

2009-02-20 @ 18:18:46
URL: http://louizeleijon.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin