Bilder på g

Hej!

Det blev ingen träning för mig ikväll som jag hade tänkt.. Men någon dag ska man ju vila, och igår trampade jag in något vasst i foten, som jag visserligen fick ur, men det gör fortfarande ont att stödja för mycket på just det området på foten, så träning skulle nog inte gått något vidare ändå..
Så hela dagen har jag ägnat åt hemmet. Jag har packat tre lådor till, så nu är det inte mycket mer i mitt rum man kan packa ner. Garderoben blir väl det sista jag packar ner och det är i stort sett alla som går att packa ner. Känns skönt. Snart smäller det - snart flyttar vi och det ska bli så himla härlig! :) Imorgon ska vi välja ut färg till våra rum, jag och Jorunn. Yes yes yes!
Förutom packat idag då, så har jag tvättat lite, vädrat. Rensat en sista gång, nu är jag ganska säker på det,  i garderoben och hittat lite till Tove, lite till Jorunn och lite till second hand. Ska försöka ringa hit dom någon dag så dom kan ta det sista. Ihop med mitt skrivbord kanske? Men det får vi nog ta det sista vi gör, var ska jag annars ha datorn stående liksom? :)

Ska iväg och hämta ut mitt paket någon gång ikväll. Bilder på mitt får ni sen! :)

Jag ska ta det lugnt ikväll, bara slappa. Sugen på te, har levt på kaffe senaste tiden och inte druckit te på över två veckor och mamma köpte ju hem rabarber och grädd-te för inte så länge sen, så det borde jag prova!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin