Blä för Melodifestivalen igen?

Andra gången gilt? Jag ska i alla fall slå mig ner med mamma och syrran i soffan, och Disa på golvet ;) och se Melodifestivalen nu.
Godiset vi köpte förut idag slukade vi då vi packade och städade, men det behövdes extra mycket då! Men jag räknar inte med så många goa låtar ändå och då är det inte värt att äta socker och fett om det suger som förra gången!

Ska ni också se eller har ni dissat Melodifestivalen sen förra fiaskot?


Aja, kvällen blir väl bra ändå. Filmen vi såg förut, Tur och retur, var riktigt rolig, söt osv. Jag ska inte låta en dålig programledare förstöra min kväll!
Tar tag i era kommentarer när programmet är slut!

Postat av: jennifer

jag lyssnar just nu bara på melodifestivalen, sitter utanför mitt rum och hör att de sjunger där inne men ska snart kolla mer :P

2009-02-14 @ 20:14:14
URL: http://ruckis.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

svar: jaa (:

hade gärna ställt frågor, men det är lite sent nu.. HAha, och så är jag så dålig på frågor ;p Men det var ku latt läsa och att du har sån varierad träning tycker jag är kul (: Oftast är det många som bara kör på samma och då tröttnar man lätt.



hoppas du haft en underbar dag! :d

2009-02-14 @ 20:16:06
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: georgia

hehe har du haft en härlig dag då? :)

2009-02-14 @ 23:58:19
URL: http://georgiias.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin