LOVELY SPAIN

Mamma, Lina, Tove, Jorunn och jag ska ut och resa i maj! Det blir Spanien, Mallorca! Guuuud vad härligt det ska bli! Nu har jag verkligen något att se fram emot!
Jag ska iväg till Frankrike i slutet av april och kommer hem på mammas födelsedag och hinner vara hemma i 12 dagar, sen drar vi! :)



Vem tackar nej till en 14 km lång VIT sandstrand?! Ingen ingen!

Postat av: jennifer

härligt ;D



Svar: ja jag tycker det är bra att dom inte säljer godis, för säljer dom godis så äter ju bara massa och ja.. :P

2009-02-07 @ 18:25:40
URL: http://ruckis.blogg.se/
Postat av: Lina

Ska bli så underbart!!!

2009-02-08 @ 19:53:38
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin