Måndag igen

Hemma och vänder. Kom hem från praktiken för ett tag sen. Har ännu lite fler lådor hemma nu, men vad har vi kvar att packa ner egentligen? Fast jag kan nog behöva en låda till, till smink, smycken, parfym osv som jag fortfarande har kvar framme - såklart!!!

Vaknade hos Dennis i morses. Fick skjuts av hans mamma till praktiken, jättesnällt!

Nu idag är det bara träning kvar vid sextiden. Får se hur länge jag kör idag. Har ett pass bokat, kanske blir lite träning innan och efter också om jag orkar.. Skulle behövas. Annars blir väl kvällen lugn :)

Jag har haft en äckligt bra helg, så nu har jag massa krafter att klara av veckan med! Och imorgon går jag tillbaka till skolan och ska vara där alla tisdagar och torsdagar, så det blir tre praktikdagar och två dagar i skolan i veckan, och då ska jag läsa klart svenska A. Hinner jag klart kanske jag tar mig en titt på matte B, men en sak i taget.

Nu behöver jag packa och göra mig i ordning! Hörs sen!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin