OTURSFÅGEL

Åh, vilken bad day detta har varit! Jag har bara haft otur hela dagen!
Jag hade det i och för sig bra på praktiken, men jag gjorde illa fingret. Fick en låda med tungt tvättmedel på fingret då jag hade det på hyllplanet och det är som stringbackar, hyllplanen alltså, så jag fick en vass kant mot nagelbandet och så en tung tung låda på det.. Fyyy vad det gjorde ont! Sånt får mig att må illa, kändes som jag skulle svimma, men det slapp jag som tur var. Jag svimmar nog inte så lätt, men det kändes som att jag kunde ha gjort det..

Träningen ikväll gick rätt bra, men passet var inställt så jag fick kämpa på bäst jag kunde i gymmet istället. Ingen favorit direkt, men Dennis var i alla fall där så lite bra var det allt :)

Jag välte precis ut två kaffekoppar, så nu är jag trött och SUR.. Men jag lyckades packa två lådor med porslin och vinglas utan att göra sönder något, men annars har detta varit en riktig otursdag! Hoppas bara imorgon blir bättre!!!

Nu ska jag lyssna på musik, dricka kaffe utan att välta ut den här koppen och sova ut imorgon, för jag börjar inte förrän 9.40! Sköönt! :)

Postat av: Anna

Det är jobbigt med sånna dagar då allt går fel :p

2009-02-23 @ 21:54:40
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin