Rensar garderoben IGEN

Godmorgon!

Håller på och städar garderoben just nu. Eller rensar ur kanske man ska säga. Har i alla fall hittat en del jag ska göra mig av med, antingen slänga (typ träningskläder som jag har använt en del), skänka till second hand eller ge till syrrorna. Skönt om jag kan bli av med allt som går att bli av med innan vi flyttar, så man slipper börja rensa när man väl är på plats och ska packa upp istället.

Idag blir det en sväng på stan med Louise. Antagligen en fika också, så man får tillbaka krafterna efter att ha sprungit i affärer. Hur kan man bli så otroligt hungrig och trött av att gå på stan och kolla på kläder?..

Nu är plattången varm, så ska fixa håret, sen blir det väl någon slags lunch innan jag drar.
Ser fram emot en bra dag på stan. Det var nog 9 månader sen vi sågs senast, så vi har en del att ta igen om man säger så! :)

Ni får ha en bra dag ni med! Ni hör mer från mig senare idag.

Postat av: Helena

Skönt med en garderobsrensning ibland. Ha en fin dag!

2009-02-11 @ 12:38:07
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv: Okej, va kul.

Jag har inte sett den, men skulle vilja! ;)

Kramis

2009-02-11 @ 14:32:35
URL: http://iiidiiis.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

svar: ahaa, usch vad tråkigt. Da får säga till henne som leder passet att köra på lite nästa gång ;) hehe :D



åååh, hur bra var den? :D nej jag vill se den, men har inte haft chansen än. vill inte gå på bio själv lixom x) hehe :d



tack, ha det bra idag du också! :D

2009-02-11 @ 14:40:55
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Alltid skönt att städa garderoben & göra plats för nytt :)



Svar: Jo så är det ju, hon får ju komma till Thailand :)

2009-02-11 @ 14:44:04
URL: http://froggie.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin