Så typiskt, första dagen

Jag har flertalet saker att blogga om idag. Börjar med min dag.
Alarmet på mobilen ringde inte som det skulle, men som tur var vaknade jag av att syrran gick in i rummet i morses.. Jag skulle ha börjat skolan 9.40. Gissa när jag vaknade? 9.40!!! Men Anette blev inte sur eller något och jag hann sätta igång med mitt arbete som var att läsa Låt den rätte komma in. Jag hann lite mer än 50 sidor på två lektioner idag. (En och en halv lektion) Innan 24 mars ska jag skriva en tidningsartikel om händelsen i boken och läsa ut boken, på en månad. Det ska jag nog klara av. Bad att få en deadline, mycket lättare att prioritera det man ska göra om man har ett datum allt ska vara klart.
Passade på att hälsa på Sandra då jag ändå va på skolan, och så blev det lunch med estettreorna för Sandra hade lektion då jag hade lunch.
Träffade även Dennis när min dag var slut, vid ett. Han ska hit när han har slutat :)

Har nyss dammsugit lite i mitt rum och torkat listerna under fönstret samt elementet. Får se om det duger.

Fick mitt lönebesked igår. Var inställd på aningen mer, så blev besviken. Men jag får en lön i alla fall, inte alla som får det..

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin