Stor nysning



Men det var faktiskt en rejäl nysning! Och dörren slog till samtidigt som jag nös, haha! (Fast inte av min nysning såklart!)

Bryt ut nu himla förkylning istället för att reta mig hela tiden! Har ju haft ont i halsen till och från sen nyår! Sick sick..

Postat av: Emely

Det var inte dåligt att nysa så ytterdörren skakade du :P



Jo min måndag bestod av fika med en kompis och sen lite fix här hemma. Idag har jag varit i skolan och nu ska jag baaara ta det lugnt :)

2009-02-03 @ 18:01:21
URL: http://emelyyh.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin