Lääängtar

Sitter på youtube, lyssnar på festmusik och drömmer mig tre veckor framåt då jag fyller år (myndig!!!!) Det är sjukt vad jag längtar!
Jag har hunnit bjuda lite folk, får se vilka som kan komma, men jag vet i alla fall hur jag vill ha eftermiddagen och kvällen (och natten!) ;)
..Synd bara att inte alla kan fylla på samma dag, då hade det varit tusen gånger enklare att bjuda folk!



Vad för musik är bäst på fest? Dela gärna med er av partylåtar, dom kan man aldrig få för många av!

Postat av: Tobias

precis :D tur det!

2009-02-20 @ 21:39:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: amanda

snart blir Lovisa stoooor :D hurra! :D

2009-02-20 @ 22:01:15
URL: http://amandusss.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin