2749 dog

Jag vet inte när filmen började, men den slutade i alla fall precis. En film om World Trade Center som hette just så också. I början av filmen var jag beredd på starka scener som skulle stärkas av tanken ''detta har faktiskt hänt på riktigt'', men någon gång under filmens gång tänkte jag inte så, i alla fall inte hela tiden.. Men i slutet, innan eftertexterna så stod det en massa info om WTC och om hur många som dog, hur många av dom som var poliser osv. 2749 personer omkom allt som allt. Sjukt att något sånt verkligen har hänt, och hemskt!!

Jag hoppas på en lugn natt nu, utan mardrömmar om vare sig fallande torn eller blodiga människor.. Jag lär förhoppningsvis somna fort i alla fall för jag är helt slut. Ögonen faller ihop när som helst! Så trött är jag.

Var det någon mer som såg WTC-filmen? Vad tyckte ni?

Godnatt på er!

Postat av: Anonym

sv. tacktack :)

men eller hur, haha. okej, skönt att du trivs :) vilka hrejar du på i lets dance? :)

idag har jag bara varit med älsklingen och varit ute och gått, imorrn ska jag plugga och träna, vad ska du själv göra? :)

2009-01-11 @ 01:00:13
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Tobias

trevligt värre :) myspys!

2009-01-11 @ 02:26:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Såg den faktiskt inte...



snälla snälla ställ en fråga i min blogg, för jag har frågestund idag :) du kan fråga precis vad som helst. vad jag gör på dagarna, vad jag har för intressen, vad som är mitt drömyrke, eller vad du nu vill. vore jättesnällt om du ställer en fråga :)

2009-01-11 @ 07:03:18
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin