4 januari



Jag var bara tvungen att fotta fönstret hos Frida när jag var där, det såg så mysigt ut. Inte världens bästa kvalité på bilden - tog med mobilen - men det duger.
Jag var hos Frida strax innan mamma och syrrorna kom till stationen och vi skulle till Vandrarhemmet. Ja, vi bodde där dagarna då jag haft bloggpaus för att vi var så många som behövde sova över och alla får ju inte plats hos mormor och morfar. Vi firade mormor igår, men behövde både en dag innan och en efter.

I alla fall. Det var riktigt mysigt hos Frida. Vi spelade låtar somäven spelades på nyår, mest för att minnas. Det blev ett lyckat nyår! Men låtarna var ju bra också! Och så åt vi smörgås och drack flera koppar te, och jag pratade nog mest, men sån är jag! Men Frida klagade nog inte, vi hade det riktigt mysigt och det får inte dröja så länge tills nästa gång! :)

Bilder från momors fest kommer snart!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin