JA till fler mindre smala modeller

Är det bara jag, eller är det fler som tycker att modellerna i Top Model ser allt mer ''mänskliga'' ut? De Top Model-modellerna som är tatuerade i mitt minne från tidigare säsonger är de gängliga, riktigt smala tjejerna. Och i säsongen som sänds nu ser jag ytterst få sånna smala, vilket är positivt! Sen är ju alla ändå smala, men inte FÖR smala som vissa faktiskt varit i tidigare säsonger. Fast Nikeisha som åkte ut igår kväll var alldeles för mager, men hon är ju ute nu så!
Är det fler som tänkt på detta?

Jag tycker i alla fall att det är bra att de har modeller som det är lättare att relatera till, kroppsligt - vi har nog med ''negativ utseendefixering'' här i världen!

Postat av: therese

svar: jag ska jobba där jag tillbringat de senaste somrarna; på Töreboda GK, jag är butikschef i golfshopen + att jag ska jobba i kansliet 50%.

Jag vill bli byggnadsingenjör med inriktning på husbyggnation!



åh vad din helg låter mysig!

vad vill du bli?

2009-01-14 @ 21:18:57
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: Jadu, verkar vara hur många som helst :)

2009-01-14 @ 21:48:35
URL: http://sofijeas.blogg.se/
Postat av: Sara

jag tycker att det borde vara fler plus size modeller i det programmet. som Whitney i säsong tio! :)

haft en bra dag idag? :)

2009-01-14 @ 23:46:17
URL: http://saraellstrom.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin